Julutmaning dag 10 "Julbloggskärlek"

Det alltid lika svåra att välja ett några favoriter när det finns så många trevliga och jag kan lova att jag läser så många jag hinner och hittar. Det finns så mycket härlig julinspiration på alla fina julbloggar.
 
Listade ju några av mina favoritbloggar till oktoberutmaningen, se tidigare inlägg. En av årets nya julbloggar som jag gillar är "Tomtens morsa", en jättetrevlig blogg. Kul att vi hela tiden blir fler och fler som bloggar om julen.
 
 
 
 
Allmänt | Julbloggar, Julutmaning, lalolistan15 | |
#1 - - Anneli- Tomtens morsa:

Jag var tvungen att läsa två ggr innan jag fattade att DET ÄR JU MIN BLOGG HON PRATAR OM..... Tack så mycket för de fina orden, för dina kommentarer på min sida och för all tid som du lägger på din fina blogg. KRAM!!

Svar: Stor julkram till dig också, ha en riktigt trevlig helg!
En fin jul

Upp