Dag 07 – Favoritjulblogg/bloggar

Jag läser många julbloggar och tycker att alla är jättebra vilket gör det jättesvårt att bara välja ut några stycken men här kommer fem av mina favoriter.
 
Cramer Cramar om julen
 
 
 
 
 
 
(lyckades tyvärr inte få med en bild på bloggens header som är jättesnygg)
 
 
 
Allmänt | Julbloggar, Julutmaning | |
#1 - - Annie:

Vad kul att jag hamnade på din favvo-lista:))) Det var jättekul och jag blev jätteglad!!! Kul att någon uppskattar mitt svammel om mitt julfirande/pysslande/bakande med medelmåttiga bilder...haha!!
Stor julkram från oss i Våran Lilla Julvrå!!

Svar: Stor kram till er också :)
En fin jul

#2 - - Emma, Jul i fjällen:

Tack för att jag får vara med på din fina lista! Det värmer mycket!!

Svar: Kul! Din blogg var en av mina första favoriter :)
En fin jul

#3 - - Maries strålande jul:

Vad glad jag blir <3

Svar: Och jag blir glad av din blogg <3
En fin jul

#4 - - Charlie CS- Kulturtanten som älskar jul:

Tack söta du! Flunis Chrismas har jag kollat in då och då men tack för påminnelsen.

Svar: Även om jag tror att vi alla har svårt att välja ut några favoriter är det kul att se vilka alla har valt och få lite tips :). Det är kul med julutmaning!
En fin jul

Upp