Vintrigt Body Butter

Har kvar ett body butter från Body Shop med en av de vintriga dofterna från förra året. Jag hade turen att få två likadana i julklapp och kände därför att jag kunde spara den ena nu tills det blev höst. Jag tycker om doften jättemycket och den gör mig glad. Doftar godis och lite härligt fruktigt. Dessutom tycker jag att burken är jättefin :)
 
Har inte kollat vad de har för vintriga dofter i år men det brukar ju alltid komma lite nyheter nu på hösten med lite julinspierade dofter och burkar.
 
 
Julens dofter, Julsaker | Body Shop, Body butter, Juldofter | |
#1 - - Annie:

Jag har inte varit så förtjust i deras juldofter de senaste åren...men just nu har de en höstdoft av pumpa och vanilj och den är verkligen yummmie!!!

Svar: Den låter verkligen härlig :)
En fin jul

Upp