Nya smaker

I helgen tänker jag att det ska bli lite provsmakning på några av årets smaker. Vi har faktiskt inte haft glöggpremiär för året ännu och nu hade de fått hem årets glögg från Blossa på Systembolaget. Tycker att årets smak verkar riktigt spännande, ska bli kul att prova. Sprang även på årets skumtomtar på Ö&B, jag tror faktiskt inte att jag provade skumtomtar med polkagrissmak förra gången de fanns, det ska också bli spännande.
 
Nu börjar julen märkas av på olika sätt både här och där i butikerna vilket är så mysigt för oss julälskare. Både nyheter och allt det gamla traditionella. Bara sex veckor kvar till första advent.
 
 
Julens smaker | Glögg, Jul, Skumtomtar | |
#1 - - Jul, Strålande Jul:

Sex veckor kvar till första advent låter ju helt sjukt snart. Tiden går så fort på hösten tycker jag, nästan lite väl fort, haha! Jag har hört att polkagrissmaken inte skulle vara så god, men jag vill nog testa i alla fall. Om inte finns ju den hederliga gamla vanliga smaken.

Svar: Visst går tiden fort men så känns det för det mesta tycker jag. När det gäller skumtomtar är det inget som slår originalet :)
En fin jul

Upp