Doftljus

Jag tror inte att det undgått någon som följt min blogg ett tag att jag är fullkomligt tokig i doftljus. Jag tycker att det är så mysigt att kunna variera dofterna beroende på årstid. Nu när det verkligen är höst på riktigt vill jag gärna ha lite murriga dofter innan det är dags att plocka fram juldofterna. Som jag nämnt tidigare har en butik i stan haft halva priset på Yankee Candles hela sommaren och hösten vilket gjort att jag kunnat passa på att köpa på mig några stycken.
 
Ett ljus med doft av mullbär och fikon tycker jag är just en så där lite murrig och höstig/vintrig doft som passar alldeles utmärkt i höstmörkret.
 
 
En annan doft som får mig att tänka på höst och vinter är tranbär. Jag gillar också verkligen färgen på det ljuset. En riktigt härligt vinröd färg och en mysig doft.
 
 
 
Julens dofter, Julsaker | Doftljus, Jul, Yankee candle | |
#1 - - Jul, Strålande Jul:

Så mysigt, mullbär och fikon låter som en toppenkombination! Älskar också doftljus men har tyvärr inte råd med yankee candle.

Svar: Jättemysig doft men de är oförskämt dyra, hade lite tur att det var rea :)
En fin jul

Upp