Årets första julfilm

Idag har det varit regnigt och blåsigt, det har knappt blivit ljust på hela dagen. Vad kan då passa bättre än att dricka en kopp te och titta på en julfilm. Det fick bli en av mina absoluta favoriter "The Holiday". Jag tycker både att det är en fantastisk julfilm och en av de mysigaste kärleksfilmer jag sett. Jag gillar verkligen karaktärerna och Jack Black gör sin absolut mest charmiga roll någonsin. Det är en film jag aldrig tröttnar på.
 
Visst är det något lite magiskt med den första julfilmen för säsongen.
 
 
 
Julfilmer | Julfilm | |
#1 - - Maries strålande jul:

Åh, mysigt <3 det är en av de allra första julfilmerna som jag ser varje år.

Svar: Man tröttnar aldrig på den, helt ljuvlig
En fin jul

#2 - - Fia:

Tittar på julfilm också. Blev Ensam Hemma. ;)

Svar: Den är också mysig :)
En fin jul

Upp