Säsongsavslut

Nyårsfirandet känns alltid som ett litet avslut av julfirandet för min del och det känns som ett bra tillfälla att tacka för den här gången och avsluta bloggandet för den här säsongen.
 
Har haft en riktigt mysig jul på alla sätt och vis. Jag kände att jag hade möjlighet att njuta av adventstiden som jag tycker så mycket om. Hade ett jättemysigt julfirande tillsammans med mina nära och kära, ett antal lugna och sköna mellandagar och ett jättetrevligt nyårsfirande. 
 
På samma sätt som jag började smyga fram julen veckan innan advent kommer jag nu att så sakterliga börja smyga bort julen och hemmet får börja återgå till det normala.
 
Tack alla ni som varit med under säsongen, önskar er alla ett fantastiskt 2018!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Maries strålande jul:

Tack för den här säsongen, Gott nytt år!

Svar: Detsamma till dig,
En fin jul

Upp