Julledighet och bloggvinst

Nu har jag jobbat klart för det här året och är ledig ända till den 7 januari. Känns så otroligt lyxigt att få vara ledig så länge. Imorgon tänker jag mig att vi fixar med de sista inköpen inför jul och på söndag får vi börja fixa lite inför vårt julfirande eftersom det blir julafton hemma hos oss i år på dagen. Söndag kväll ska vi hem till min bror för traditionsenligt julfirande tillsammans med min pappa.
 
Tyvärr visar sig vintern från sin allra sämsta sida just nu då vi fick vakna till en värld som är täckt av is. Noll grader och lite småregnigt innebär total ishalka med kaos i trafiken som följd. Bara att ta sig till bilen var en utmaning då hela gården är som en spolad isplan. Jag hoppas verkligen att alla tar det lugnt i jultrafiken. Känns inte helt bra när man vet att så många människor ska ut och åka till sina julfiranden.
 
I år har jag inte deltagit i så många bloggtävlingar men jag har ändå lyckats vinna en påse fantastiskt goda kolor, tack Charlie
 
 
Allmänt, Julens smaker | Jul | |
#1 - - Maries strålande jul:

Tack för det supersöta julkortet <3

Svar: Inte lika fint som ditt handgjorda, uppskattar det jättemycket <3
En fin jul

Upp