Julklappar

Nu har juldagarna passerat och det är bara nyårsfirandet som återstår innan vi kan avsluta 2018. Som vanligt går tiden fort men jag känner att den här julen blev precis som jag tänkt mig och jag känner mig otroligt lyckligt lottad som fått fira ännu en jul med alla mina nära och kära. Kändes också jättebra att få med oss två nya familjemedlemmar till vårt julfirande i år då sonens sambos föräldrar valde att fira julafton med oss. 
 
Temat för mina julklappsinköp i år har varit nyttiga saker, sådant som man behöver. För min egen del fick jag mest fantastiskt lyxiga julklappar och jag är så lycklig över alla mina fina och personliga julklappar. 
 
Favoriten är dessa helt fantastiska ljusstakar som jag fick av min make. Jag bara älskar dem.
 
 
Av mina barn fick jag en hel låda med lyx, det var saker från Body Shop, en flaska bubbel, choklad, olivolja, salt, te och allt möjligt härligt. Allt känns så genomtänkt och anpassat bara för mig. En helt underbar present.
 
 
Jag fick många andra fina julklappar också, jag måste ha varit extremt snäll i år :)
 
Allmänt, Julklappar | Jul, Julklappar | |
#1 - - Maries strålande jul:

Vilka underbara julklappar <3

Svar: Helt fantastiska, jag har en helt underbar familj <3
En fin jul

Upp