Julbord

Idag blev vi bjudna på jullunch på jobbet, årets första jublord för min del. Riktigt trevligt och gott var det. På fredag blir det julbord igen med makens jobb, ska också bli jättetrevligt men sedan känns det ganska skönt att det inte är något mer julbord innan vårt eget julfirande. Jag vill ju gärna hinna börja längta lite efter julmat igen.
 
På ett sätt önskar jag att adventstiden ska gå sakta eftersom jag verkligen älskar den här tiden, samtidigt börjar jag längta riktigt mycket efter julledigheten. Har förmånen att få vara långledig i jul och det känns riktigt välbehövligt efter en väldigt intensiv höst på jobbet. Kvällarna tillbringar jag just nu helst i soffan framför en bra film eller serie. Njuter av någon form av adventslugn.
 
 
Advent, Julens smaker | Advent | |
#1 - - Maries strålande jul:

Jag älskar också denna tiden <3 tänk att det snart är jul!

Svar: Det går så fort, en vecka till självaste julafton <3
En fin jul

Upp