Nya doftljus

Hämtade ett paket idag med lite nya doftljus från Yankee Candle som jag hade beställt. Jag älskar doftljus och det känns så härligt att fylla på i ljusförrådet med lite vintriga och juliga dofter. Lite chansning blir det ju när man beställer på nätet och inte har kunnat provdofta men spontant känner jag mig nöjd med mina val. Passade på att beställa flera som var nedsatta i pris, troligtvis utgående dofter men vad gör väl det.
 
Spontana favoriter är "Spiced orange" som verkligen doftar apelsin, riktigt fräscht och "Sparkling cinnamon" som självklart doftar riktigt mycket kanel vilket jag gillar och verkligen förknippar med jul. Alla ljusen doftar gott och det ska bli lite extra spännande att testa "Star anise and orange" som har mycket inslag av lakrits och det har jag inte haft på något doftljus tidigare vad jag kan komma ihåg.
 
 
Julens dofter, Julsaker | Doftljus, Yankee candle | |
#1 - - Annie:

Åh vad underbart! Jag är nog lite smått beroende av doftljus på hösten, och hoppas att jag också har råd att beställa lite YC-ljus:)

Svar: Jag är också beroende av doftljus, jag passade på att beställa när det var 20% hos Lyko plus att jag valde ett antal sorter med ännu mer rabatt. De är ju tyvärr ganska dyra.
En fin jul

#2 - - Anneli Zackrisson:

Åh Staranise and orange är en av mina favoriter!!

Svar: Kanske kan bli en av mina också, ska bli spännande :)
En fin jul

Upp