Min julbok

Förra året hade jag den fantastiska turen att vinna den här fina julboken i en tävling hos "Våran lilla julvrå". Jag är gärna med och deltar i tävlingar på olika julbloggar och det är ju alltid kul att vinna något men jag måste säga att för mig var nog det här bland det roligaste jag kunde vinna. Eftersom jag själv inte är så pysslig av mig uppskattar jag så mycket hantverket och energin som är nedlagd på den här boken.
 
Förra julen fick den bara ligga där och se fin ut men i år ser jag fram emot att börja fylla den med mina egna juligheter. Jag tror faktiskt att jag ska ta och investera i en fin penna först, det tycker jag att boken förtjänar.
 
 
Julsaker | Julbok | |
#1 - - Jennysjul:

Wow så fin!!!

Svar: Helt fantastisk, jag älskar den :)
En fin jul

#2 - - Ammies Julblogg:

Grattis i efterskott till Vinsten, jag var också med i den tävligen, den boken är verkligen så underbart fin. Men jag gick inte helt utan vinst utan vann en jättefin julig grytlapp som jag använde som duk förra julen, den var för fin för att användas som grytlapp ;)

Svar: Visst var det härligt med en jultävling med egengjorda vinster :)
En fin jul

#3 - - Maries strålande jul:

Boken är verkligen fantastiskt fin, förstår att du gillar den!

Svar: Den är verkligen helt underbar, det är knappt så att man törs börja skriva i den ;)
En fin jul

#4 - - Annie:

Vad kul att du gillade din vinst och att din fina bok kommer till användning i år! Hon gjorde det bra min kära syster:)))

Det blir ett nytt lotteri i år med lite fler handgjorda julsaker; hoppas du vill vara med då också!

Nu ska jag länka det här inlägget till syrran så hon får läsa det du har skrivit:=)

Kram<3

Svar: Den är verkligen helt underbar. Ser fram emot årets lotteri, även om det nästan skulle kännas lite orättvist om jag vann igen ;)
En fin jul

#5 - - Carina:

Hejsan, Annies syrra här😀 Vad roligt att du gillar boken! Jag hoppas att du får mycket glädje med den och fyller den med både text och bild! 😍❣️

Svar: Jag ser verkligen fram emot att börja fylla den, förra året fick den bara ligga där och vara vacker :)
En fin jul

Upp