Juligt och härligt från Greengate

Precis som vanligt finns det mycket fint till jul från Greengate. Har plockat ihop några favoriter.
 
Jag gillar verkligen snöglober men äger ingen själv av någon anledning. Den här lilla renen är riktigt gullig tycker jag.
Julstrumpa med traditionellt julmönster, tror att mönstret är nytt för i år.
 
Den här renen var jag riktigt sugen på redan förra året men jag vet inte riktigt vart jag ska placera den, får fundera lite i år igen.
 
 
 
Fina julservetter i samma mönster som mina julmuggar, skulle ju passa bra till julfikat.
 
Underbara burkar till pepparkakor och julgodis.
 
Jättehärlig dekoration som skulle passa så fint över vårt matbord.
 
 
 
Julsaker | Greengate, Julsaker | |
#1 - - misshappineess.blogg.se:

Såå mycket fint i år ! :)

Svar: Ja, verkligen :)
En fin jul

#2 - - Fias Jul:

Vilken fin snöglob!

Svar: Jättesöt :)
En fin jul

#3 - - victoriajul.blogg.se:

Finns så mycket fint

#4 - - victoriajul.blogg.se:

Finns så mycket fint

Upp