Adventskalender

Min goa make har gett mig en adventskalender från Body Shop de senaste åren och jag har gett honom en ölkalender. Det känns lite lyxigt att kunna ge varandra en julklapp som räcker under hela advent.
 
Jag gillar verkligen Body Shops hudvårdsprodukter och jag har varit nöjd med kalendrarna, förra året upplevde jag dock att det var lite för mycket smink och andra skönhetsprodukter för min smak. Jag tycker som sagt mest om deras hudvårdsprodukter. I år funderar jag därför på om det vore roligare med en kalender från Rituals istället och pröva något nytt. Maken är helt nöjd med sin ölkalender så där får det helt enkelt bli en favorit i repris.
 
 
Advent, Julsaker | Adventskalender, Rituals | |
#1 - - Annie:

Jag önskar verkligen att jag hade råd med sådana fina kalendrar! Jag skulle väldigt gärna vilja ha YCs kalender och sedan såg jag en musli-kalender som verkade kul:)

Men jag kommer i alla fall få en paketkalender av syrran och det är inte fy skam!

Svar: Är övertygad om att du får en underbar kalender av din syster :)
En fin jul

Upp