Årets önskelista

Jag kan inte direkt påstå att jag har någon lång önskelista det här året heller. Jag tycker alltid om att få ljus i olika former, fina servettter eller någon söt ljuslykta. Sådana saker är alltid uppskattade hos mig. Några saker har jag ändå kommit på att jag kan önska mig:
 
Body butter från Body shop är en riktig favorit, finns så många härliga dofter, inte minst juldofterna.
 
 
En äggklocka skulle jag behöva för min har gått sönder och ringer inte längre (just den på bilden är från IKEA).
 
 
Sist men inte minst skulle jag vilja ha några muggar från Greengate, jag tycker att de är så fina och trevliga att dricka ur. 
 
 
 
 
Julklappar | Julklappar, Önskelista | |
#1 - - Maries strålande jul:

Fina saker på din önskelista, ganska likt det som jag också skulle bli glad att hitta i mina paket :)

Svar: Det är ju trots allt kul med lite paket :)
En fin jul

Upp