Öl-kalender och julpynt

Första december och jag laddar för fullt för första advent. Julmusiken flödar och jag har en hel dag att bara ägna mig åt att förbereda vårt hem för underbara advent och för julen. Först ut är makens öl-kalender, i år är temat i första hand belgiskt.
 
 
Eftersom allt vårt julpynt förvarvaras på övervåningen i ett skåp blir det många vändor upp och ner för trappan, en korg är ett bra hjälpmedel. Jag tycker att det är så skönt att slippa en massa kartonger.
 
 
Advent, Julsaker | Advent, Julpynt, Öl-kalender | |
#1 - - Ingvild:

Veldig kul öl-kalender! ♥

Svar: Den är verkligen jättetrevlig :)
En fin jul

#2 - - Emelie:

Smidig ide med kalendern! Tyvärr dricker inte sambon annars hade jag velat göra en haha

Svar: Den är riktigt trevlig men det förutsätter ju att man dricker öl :)
En fin jul

Upp