Jullov och julpresent

Igår jobbade jag sista dagen för det här året och kan se fram emot en riktigt lång julledighet, jag börjar faktiskt inte jobba igen förrän den 8:e januari. Känns så otroligt lyxigt att få vara ledig precis hela julen och även nu ett par dagar före.
 
Mina arbetskamrater överraskade mig igår med en julpresent, blev så himla glad och lite rörd faktiskt. Jag har verkligen världens bästa kollegor. Presentpåsen innehåll, vin, ost från stans fina ostbutik, choklad och mitt favoritte, så uppskattat.
 
Inledde den här första lediga dagen på mitt "jullov" med att läsa ut min julbok för året "Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden" sedan frukost i soffan framför en rätt dålig och inte så himla julig julfilm "Pottersville" på Netflix. En mycket lugn och skön start på dagen. Tanken är att ta en sväng in till stan, fixa ett par julklappar och handla hem mat inför helgen, förhoppningsvis inte galet mycket folk i butikerna ännu.
 
 
Julens smaker, Julklappar | Julklappar | |
Upp