En vecka till julafton

Tänk att det bara är en vecka kvar till julafton. Så här sista helgen innan jul har jag haft full fart med julförberedelser. I fredags postades julkorten och jag gjorde ett antal julklappsinköp med efterföljande julklappsinslagning. Börjar bli ganska färdig med julklapparna med det är lite kvar och jag väntar på leverans av en beställning under veckan. För mig är det bara tre dagar kvar att jobba innan jag går på julledighet, känns så himla lyxigt.
 
Idag har vi haft en mysig adventslunch här hemma tillsammans med familjen. Lite allmänt pyssel kvar innan vi kan slå oss ner i soffan för kvällen. Jag tycker om att avsluta helgen i soffan framför någon bra film eller serie och ladda batterierna inför den kommande veckan.
 
Det blir färre och färre riktiga julkort för varje år men visst är det lite mysigt med traditionella julkort.
 
 
Adventsmiddagsdukning med söta julservetter.
 
 
Julklappshögen växer, gjorde färdigt några jullådor idag, bra och roliga julklappar tycker jag. Särskilt till personer som inte önskar sig något speciellt till jul.
 
 
Advent, Allmänt, Julklappar | Advent, Julkort | |
Upp