Det här med julservis

Jag har länge funderat fram och tillbaka på det här med julservis. Visst vore det helt underbart att kunna duka riktigt juligt med en fin servis men jag har ändå känt att det är mycket pengar att lägga på något som inte används hela året och dessutom har vi vanligtvis inta haft så jättemycket julfirande hemma hos oss. 
 
När jag fick se den nya serien "Christmas moments" från Fyrklövern, som Maria Montazami varit med och designat, blev jag riktigt förälskad. Jag tycker att den är jättetjusig och det känns som att säsongen för den servisen skulle kunna bli lite längre eftersom den är lite mer diskret julig, en vinterservis helt enkelt. Kankse är det också så att vi framöver kommer att ha lite mer julfirande här hemma. Jag får helt enkelt fortsätta att fundera och drömma.
 
 
Julsaker | Fyrklövern, Julservis | |
Upp