Julens topp 3

Julmat
Ägghalvor, Julskinka, Omelett
 
Juldryck
Glögg, Julöl, Julmust

Julmusik

O helga natt, Gläns över sjö och strand, Mer jul

Julfilmer
Miraklet i New York, The Holiday, Tomten är far till alla barnen

Julgodis
Knäck, Skumtomtar, Choklad

Juldoft
Apelsiner, Kanel, Hyacinter

Julpynt
Elljusstakar, Ljus i alla former, Julgran

Julkalendrar
Mysteriet på Greveholm, Kaspar i Nudådalen, Sunes jul

Julmys
Levande ljus, vinterpromenad, Varm choklad

Julläsning
Morberg firar jul, Drömhem & Trädgård julmagasin, Amelia Jul
 
 
Allmänt | Jullista | |
#1 - - Emmas tomteland:

Vilken rolig "lista". Jag passade på att låna den till min blogg. :)

Svar: Kul att du gillade den och roligt att läsa din lista :)
En fin jul

#2 - - Mer jul-Lillie:

Rolig och lagom lång lista! Fyllde precis i den och länkade till dig :)

Svar: Kul att läsa din lista :)
En fin jul

#3 - - Charlie CS- Kulturtanten som älskar jul:

Jag har ju också gjort denna listan! La till en grej. Både favoriter i julmusik engelska och svenska!

https://julkulturcramar.wordpress.com/2016/09/13/julens-tre-toppenfavoriter/

Svar: Kul att läsa dina svar :)
En fin jul

#4 - - Hanna - Deck the halls:

Jag hoppas det är okej att jag tar mig friheten att ärligt knycka din lista och fylla i den på min blogg! :D Länkar dig såklart!

Svar: Kul att du vill låna den och skoj att läsa din lista :)
En fin jul

Upp