Minijulgran

Jag är lite sugen på att ha en liten julgran på hyllan ovanför vår säng men har inte riktigt hittat någon som jag gillat och som varit tillräckligt liten. Tittade runt lite på Jysks julsortimen och hittade en gullig variant som kanske kan vara ett alternativ. 99 kr känns ju som ett klart överkomligt pris dessutom. Får nog bli en liten tripp till Jysk framöver och se om de har fått julen på plats.
 
 
Julsaker | |
#1 - - Lisas Vinterland:

Vilka sötisar, en sån kanske man skulle ha vid sängen!

Svar: Ja de är verkligen gulliga :)
En fin jul

#2 - - Annie:

Jag har tänkt likadant om en hylla som jag har i hallen...Skulle vara så trevligt att mötas av en liten julgran när man kliver in genom ytterdörren...:)

Svar: Det kan ju definitivt aldrig bli för många julgranar :)
En fin jul

#3 - - Andrea:

Jättefina! En sådan hade jag själv kunnat tänka mig!

Svar: Jättesöta, lätta att placera :)
En fin jul

#4 - - Sofies julblogg:

Vilka gulliga granar! :D

Svar: Visst är de söta :)
En fin jul

Upp