Lördagsmorgon och Trolltider

Vaknade ganska tidigt med huset för mig själv och startade morgonen på bästa sätt med en kopp av mitt favoritte, frukost framför TV:n och årets första julfilm eller i det här fallet julkalender. Jag har inte sett Trolltider sedan den gick på TV och tänkte att nu är det dags, det är ju ändå den 1:a oktober idag.
 
Inledningsscenen med den osynliga vättens fotspår i snön är ju helt magisk.
 
 
Julfilmer | Julkalender, Trolltider | |
#1 - - Angelica:

va mysigt det låter (:

Svar: Fantastisk start på dagen :)
En fin jul

#2 - - Sofies julblogg:

Jag är också sugen på att titta på julkalender, särskilt efter som det är den första dagen i månaden idag. Har dock inte bestämt vilken jag vill se...

Svar: Inte helt lätt att välja, det finns ju så många fina att välja på :)
En fin jul

Upp