Julig shopping

Visst är det en härlig känsla när det börjar dyka upp lite jul i våra butiker. Jag känner att jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser jultomtar och ljusslingor. Ägnade förmiddagen åt lite julspaning och Ö&B kan man alltid lita på. Där börjar de komma igång med jul och både jultomtar och ljusslingor börjar komma på plats. Anar att det ännu så länge bara är början. Fick med mig ett doftljus hem, det doftar jättegott i burken i alla fall, vi får väl se hur det blir när jag tänder det.
 
 
Min favoritbutik i stan har inte hunnit så långt med julen ännu men jag blev så lycklig när jag hittade julmuggarna från Greengate som jag spanat in på nätet, bara att slå till. Helt underbara.
 
 
Hämtade också ut min Blossa 2016 och jag måste ju säga att de verkligen lyckats med flaskan den här gången, så härligt juligt grön. Köpte också ett par gröna och fina ljus, känns riktigt mysigt nu när det är höst.
 
 
Och så förstås ett besök på Ica där jag fyllde på pepparkaksförrådet, köpte årets första kanelknäcke och så Allers julmagasin. Jag tror inte att jag haft just Allers julmagasin tidigare, ser fram emot att se vad den har att erbjuda.
 
 
 
 
 
 
 
Julens dofter, Julens smaker, Julläsning, Julsaker | |
#1 - - Maries strålande jul:

Vilka mysiga inköp! Jag var också på ÖoB i veckan, köpte inget men mycket fint!

Svar: Man behöver verkligen inte handla, det räcker att bara gå i butikerna och spana in allt det juliga tycker jag :)
En fin jul

Upp