Majas lyktor

Jag tycker så mycket om ljuslyktor. På något sätt kan det ju aldrig bli för mycket ljus här hemma. "Majas Cottage" säljer jättefina lyktor och annat till förmån för Barncancerfonden. Lyktorna säljs i många butiker men det går även att handla direkt på nätet i deras webbshop.
 
Jag vet att jag skrivit det ett antal gånger tidigare här på bloggen men jag är väldigt förtust i idén att man kan köpa något fint till sig själv eller i present till någon och veta att det också går pengar till en god sak.
 
"Good food, Good people, Good Times", härlig lykta att ställa på middagsbordet, perfekt "gå bort present" när man är bjuden på middag.
 
 
Här syns inte texten på lyktan så bra "We are all like snowflakes, all different in our own beautiful way"
 
 
Vad sägs om de här fina hyacintvaserna.
 
 
Set med 4 lyktor med tänkvärda texter som:

"Today I close the door to the past, open the door to the future, take a deep breathe, step on through and start a new chapter in my life."

"Starting today I need to forget whats lost, apprechiate what still remains and look forward to whats coming"

 
Bilderna är hämtade från Majas Cottage hemsida.
Julsaker, Välgörenhet | Barncancerfonden, Ljuslyktor, Majas lyktor | |
#1 - - Luna:

Verkligen fina lyktor med trevligt budskap ^^

Svar: Ja visst är de fina :)
En fin jul

#2 - - Emma - Mitt magiska vinterland:

Lyktorna är verkligen fina! :)

Svar: Ja visst är de mysiga :)
En fin jul

Upp