Novemberutmaningen - Del 18

Vem är roligast att köpa julklapp till?
 
Jag tycker att det är jätteroligt att handla julklappar, framför allt till min man och mina barn. Även fast mina barn är vuxna tycker jag fortfarande att det är roligt att köpa juklappar till dem. Allra roligast är det ju när man hittar den där riktigt bra julklappen oavsett vem den är till. Det är en så skön känsla när man hittat den där lite speciella klappen som man vet kommer att bli uppskattad.
 
 
Allmänt, Julklappar | Novemberutmaning | |
#1 - - santa´s second home:

Hmm... försökte kommentera på ditt godis ämne men de gick inte :(
Jag älskar att köpa julklappar och börjar redan i Januari på rean att köpa saker som jag tror skulle göra någon glad.
Jag gör på samma sätt med födelsedagspresenter, jag handlar och stoppar dom i mina presentskåp som alltid är välfyllda.
Då slipper man panikköpa något dyrt för att man inte är ute i god tid.
Sen har vi i min familj en överenskommelse att vi handlar inte för mer än 100 kr till vuxna och 150 till barnen.
Jag behöver ett helt år på mig att hitta den perfekta presenten till rätt pris.
En annan regel hos mig är att 1 december ska alla julklappar vara färdighandlade! Inge springa och trängas med hysteriska människor utan sitta hemma, mysa och dricka glögg :)

Svar: Skönt det låter att vara ute i god tid, för egen del måste jag erkänna att jag alltid vill ut i december för att hitta kompletterande julklappar, min egen tradition :)
En fin jul

Upp