Ett paket

Idag kom det hem ett paket i brevlådan med ett fantastiskt fint innehåll. Jag blev den lyckliga vinnaren i den jultävling som anordnades av Våran lilla julvrå och @lillaskraparboden. Det är ju alltid kul att vinna och vinsten den här gången var helt magisk enligt mig.
 
En fantastisk fin handgjord julbok att fylla med allt det som hör till julen hemma hos mig.
 
 
Varje sida är full av överraskningar med små söta notisböcker och kort och sidor att anteckna på. Jag har redan börjat fundera på vad som ska få plats i min egen lilla julbok.
 

Förutom julboken fick jag även en jättesöt jultag med en broderad snögubbe som redan hittat sin plats på knoppen till vårt vitrinskåp där den kommer att få hänga över julen.
 
 
Ett egengjort julkort med julhälsning som pricken över i.
 
 
 
Om det är så att någon skulle vilja ha en alldeles egen julbok liknande den här finns det möjlighet att beställa en egen via [email protected] eller på Instagram @ lillaskaparboden.
 
 
Allmänt, Julsaker | Julsaker, Jultävling | |
#1 - - Josefine Svärd:

Men så fint! :D

Svar: Helt underbart :)
En fin jul

#2 - - Annie:

Vad kul att du uppskattar din vinst!!! Hoppas boken ger dig mycket julnöje i framtiden<3

Svar: Det är jag övertygad om att den kommer att göra, jag älskar den :)
En fin jul

Upp