Att hinna ikapp julen

I år har jag varit så sen med allting, sen med julklappsinköp, julkort etc etc. Det känns som att jag helt enkelt haft svårt att hinna med julen. Hektiska veckor på jobbet har gett trötta kvällar och lite dåligt med energi. Nu känns det som att det börja ordna upp sig. I veckan fick jag hem ett par julklappar som var beställda och igår efter jobbet åkte vi och fixade de flesta av de återstående julklapparna. Det var helt perfekt att besöka ett köpcentrum torsdag innan fjärde advent, alldeles lugnt med folk och i princip inga köer alls. När vi kom skrev jag alla julkort som jag postade idag (sista dagen). Har också köpt hem lite nya hyacinter för att byta ut mina utblommade. Helt plötsligt är jag helt i fas med hur det brukar vara en vecka innan julafton och imorgon blir det julbord. Känns jättebra! 
 
 
Allmänt | |
Upp