Samlingssidor julbloggar

Visst är det härligt att det finns så många fina samlingssidor för oss julbloggare. Vet inte hur man annars skulle gå tillväga för att hitta alla julbloggare med all sin inspiration. För min del var det julbloggar.se som var ingången till julbloggsvärlden och därför känns det lite trist att jag ännu inte lyckats med konststycket att få min egen lilla blogg med där. Jag har gjort ett nytt försök varje år men hittills inte haft någon vidare framgång. Lite spännande ändå för detta året är att den bild jag lagt in som min bloggbild nu syns i flödet men för en helt annan blogg.
 
Får väl vara glad att bilden på min lilla ballerina i alla fall får vara med ;)
 
 
Allmänt | Julbloggar | |
#1 - - santa´s second home:

Jag tycker det är fantastiskt kul att nosa runt i alla sidor. Jag suger åt mig av alla fix och trix som jag läser om.
Tyvärr funkar inte julbloggar.se för mig... hur jag än bär mig åt kommer min blogg inte med :(
Men mitt öga skådar flera länkar här på din blogg... dom ska jag genast kasta mig över :)
Tack för en fin blogg!

Svar: Jag vet att det är många som har haft problem men som tur är finns det ju fler samlingssidor :)
En fin jul

Upp