Glad överraskning

Idag fick jag ett paket från min kollega på jobbet som tack för att hennes dotter fått låna sonens keyboard under en period. Det är ju inte precis varje dag man får paket på jobbet och jag blev naturligtvis jätteglad.
 
Jag väntade ända tills jag kom hem med att öppna paketet som innehöll en fantastiskt fin chokladask från Lindt. Asken är så himla fin och nästan lite julig med sin guldglans. Nu återstår det att se om jag klarar av att vänta till helgen med att öppna den, försöker få lite ordning på tillvaron efter semestern och låta bli godis i veckorna.
 
 
Allmänt, Julens smaker | Chokladask, Lindt | |
#1 - - Maries strålande jul:

Vilken härlig present, en sådan ask kanske man inte köper till sig själv direkt.

Svar: Underbar present som sagt, känns riktigt lyxigt. Längtar till helgen då den får öppnas :)
En fin jul

Upp