Jultävling - Tävla om fina julsmycken

Jag är jätteglad att jag fått möjligheten att anordna en liten jultävling i samarbete med "Pearls of hope and dreams". Ni kan tävla om två jättefina och juliga armband samt en underbar liten ängel.
 
För att vara med och tävla skriver du helt enkelt en kommentar till blogginlägget att du vill vara med i tävlingen. Ni som har en blogg får naturligtvis jättegärna länka till tävlingen från era bloggar men ni behöver självklart inte ha en egen blogg för att vara med och tävla.
 
Första pris är ett juligt armband samt den söta ängeln som det går att hänga i granen, på en elljusstake eller precis vart man vill. Andra pris är yttrligare ett jättefint och juligt armband. Tävlingen kommer att pågå till och med onsdag den 11 november, vinnarna kommer att presenteras här på bloggen torsdagen den 12 november.
 
Lycka till!
 
 
"Pearls of hope and dreams" drivs av Tina Ljungström som designar smycken och där varje sålt smycke genererar ett bidrag till forskningen kring neurologiska sjukdomar..
 
Fler fina smycken och annat fint samt mer information om verksamheten hittar ni på:
eller på Facebook
 
Allmänt, Julsaker, Välgörenhet | Julsmycken, Jultävling, Pearls of hope and dreams | |
#1 - - Jessica:

Jag vill vara med och tävla om de fina priserna till min mor i julklapp - hon älskar änglar och rött! =)

#2 - - Anonym:

Vilken fin julig blogg du har Anette. Jag blir inspirerad och klart jag önskar ett juligt armband att ta på till julen. Kram på er!

#3 - - Eva:

Älskar änglar, jag vill ha en ängel i varje rum. Tycker änglar ger mig energi. Kramizar

#4 - - Karin:

Jag typ samlar på änglar, jag vill vara med! :)

#5 - - Annie:

Jag vill vara med i tävlingen - älskar den härligt mörkröda färgen på smyckena:))

#6 - - charlotte:

vad fina! Jag vill vara med :)

#7 - - Anne:

Åh vad fina, jag vill absolut vara med och tävla :)

#8 - - Josefin:

Är gärna med och tävlar :)

#9 - - Maries strålande jul:

Jag vill gärna vara med och tävla😊

#10 - - Anna :

Fina armband o ängel 😍 Jag vill gärna vara med och tävla! Kram

#11 - - Marika:

Jättefina, vill gärna vara med och tävla :)

#12 - - Stina:

Jag vill gärna vara med och tävla, älskar armbanden :)

#13 - - Linda:

Ååå, så fiiine :D Det hadde vært kjempekoselig å vunnet til min Mamma som ELSKER engler <3

Upp