Julutmaning dag 28 "Roligt" - Bloggsammanfattning

Jag tycker verkligen att det är jätteroligt att julblogga. Det är ett underbart sätt att få utlopp för all jullängtan och möjlighet att få dela den med likasinnade. Att både dela med sig av sitt eget och läsa det som alla andra julbloggare delar med sig av gör hösten så mycket trevligare. 
 
Tycker att det är passande att sammanfatta årets bloggande under denna rubrik "Roligt". Första inlägget för min andra säsong som julbloggare var den 10 augusti, min ambition var att starta igång i september men jag kunde uppenbarligen inte hålla mig. Inledde säsongens bloggande med en hel del jullistor vilket alltid är kul för att sedan smyga igång med lite höst och planering. Under oktober var jag med i "Oktoberutmaningen" från "Cramer". Jag ordnade min allra först jultävling i samarbete med "Pearls of hope and dreams", jätteskoj. I november var det full fart med införskaffandet av nya julpynt och deltagande i mängder med jultävlingar, vann två jättefina julgrandkulor från "Fem årstider" hos "Hélene". Deltog i julkortsswappen som "Marie" ordnade för första gången jätteskoj. Så blev det äntligen advent, min favorittid och som vanligt gick allt jättefort och nu har vi haft vår underbara julhelg som jag är jättenöjd med. Har kört "Julutmaningen" från "Jul i Laloland under december. Det har blivit lite si och så men en hel del dagar har jag fått till. Laddar nu för nyårsfirande och sedan kommer bloggen att få vila fram till hösten.
 
Den allra första bilden jag la ut i mitt allra första blogginlägg förra året :)
 
Allmänt | |
#1 - - Annie:

Har varit jättetrevligt att följa dig i år:) Ser redan fram emot nästa julbloggssäsong:))

Svar: Tack! Det har varit jätteroligt att följa dig också. Ser också fram emot nästa säsong men först vill jag ha en riktigt härlig vår och sommar :)
En fin jul

Upp