Granen står så grön och grann

Igår kom julgranen fram här hemma. Hos oss är det plastgran som gäller vilket helt klart har sina fördelar, till exempel att man kan ta fram den hur tidigt som helst utan att behöva oroa sig för att den ska börja barra långt före julafton. För några år sedan investerade vi i en gran med inbyggd ledbelysning vilket jag inte har ångrat. Jag tycker att det är jätteskönt att slippa hålla på med belysningen och det är så mysigt med alla smålampor, ger ett jättemysigt sken.
 
 
Julsaker | Julgranen | |
#1 - - Annie:

Nu har ju jag riktiga granar normalt sett, men om jag skulle ha en konstgjord skulle jag verkligen ha en med inbyggda led-ljus - så smart och behändigt:) Eran gran blev jättefin:) Idag ska jag börja dekorera min!

Svar: Egentligen är det ju lite fusk med plastgran men jag gillar den :)
En fin jul

Upp