Christmas Bucket List

En liten utmaning från "Mer Jul" att göra en "Christmas bucket list" med saker som man vill hinna med att göra innan julen är slut. Här kommer min lista:
 
Sitta på utomhus på verandan under en filt och dricka glögg
Njuta av att det är jul och inte stressa
Göra flera varianter av eget julgodis
Duka upp ett riktigt godisbord till vårt lilla julfirande här hemma på juldagen
Titta på lucia på TV nu när lucia är på helgen och jag är ledig
Titta på alla julfilmer som jag har men ännu inte sett i år
Gå på julmarknaden i stan (som är nu i helgen)
Köpa precis så många julklappar som jag vill
Ligga kvar i sängen på morgonen och läsa böcker när jag är ledig
Krypa in i den varma bastun efter en promenad (förhoppningsvis i lite snö och kyla)
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | Christmas bucket list | |
#1 - - Mer jul - Lillie:

Vad kul att du hakat på min utmaning! Visst finns det en hel del man vill hinna med dessa två veckor som är kvar innan jul. Jag gillar dina punkter om att ha tid till att läsa på ledigheten och att basta :)

Svar: Lite kul att skriva ner sådant som man vill göra och tänka till på vad som känns viktigt så att man inte missar något :)
En fin jul

Upp