Säsongsstart - Höst och värme

Då är vi inne i september och det är officiellt höst enligt almanackan. Efter en sensommar med så mycket regn känns det så härligt att få starta hösten med lite sol och varma temperaturer.
 
Jag tänker att julbloggen får leva vidare den här säsongen också även om jag är mer aktiv på Instagram @enfinjul. Jag gillar ändå det här med bloggar, det är lättare att skriva mer text och lättare att återvända till sina favoritbloggar. När jag startade den här bloggen var det en väldig aktivitet bland julbloggare men inte så många som är aktiva längre. På Instagram är det däremot mycket aktivitet och flödet nästan drunknar i inlägg redan trots att hösten bara börjat. Kul att vi är så många som älskar julen.
 
Har inte börjat med några juliga aktiviteter och planer ännu men det är garanterat inte långt borta. Först tänker jag njuta av det härliga höstvädret och avsluta sommaren.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Maries strålande jul :

Kul att du kommer att fortsätta blogga 🥰
Visst kan man sakna tiden med mycket bloggar även om Instagram också är trevligt 😊

#2 - - Maries strålande jul :

Kul att du kommer att fortsätta blogga 🥰
Visst kan man sakna tiden med mycket bloggar även om Instagram också är trevligt 😊

Svar: Tack <3
Kul att vi är några som hänger kvar i bloggandet och visst kan man sakna tiden med alla fantastiska julbloggar :)
En fin jul

Upp