Ett magiskt år

Inledningen av det här året fortsatte att präglas av den pågående pandemin och det känns fantastiskt skönt att det har börjat gå åt rätt håll igen. Jag uppskattar så mycket att kunna umgås som vanligt igen med alla mina nära och kära. 
 
För mig och min familj har 2021 ändå varit ett helt magiskt år, i mars fick vi nämligen tillökning i vår lilla familj och jag har blivit farmor till en underbar liten pojke. Det är helt galet så mycket känslor, lycka, glädje och kärlek, allt på en gång. Varje ögonblick som jag får möjlighet att tillbringa med den här fantastiska lilla killen känns som en så stor gåva. Jag är så tacksam över att de bor nära oss och att vi kan träffas ofta.
 
Det här innebär ju självklart att det blir en alldeles speciell jul. Jag funderar redan över hur många tomtepyjamaser som är rimligt att han ska ha och hur jag ska kunna behärska mig när det gäller julklappar. Jag älskar att köpa julklappar till min familj och jag ser framför mig att det kommer att vara galet roligt att handla till det lilla barnbarnet. Det här första året kommer han ju inte vara så medveten men jag hoppas kunna bidra till att skapa julmagi för honom och att allt inte ska handla om julklappar. Jag tänker att han ska bli en liten julälskare han också <3
 
 
Allmänt | |
#1 - - Annie:

Grattis! Så mycket mysigt att se fram emot <3

Svar: Tack så mycket, verkligen mysigt <3
En fin jul

#2 - - Maries strålande jul:

Stort grattis till lilla barnbarnet. Sååå mysigt! Det blir verkligen en speciell jul för er <3

Svar: Tack <3 det blir det verkligen.
En fin jul

#3 - - Jul, Strålande Jul:

Men åhh, stort grattis!! <3 Det gäller ju att börjas i tid för att det ska bli en framtida julälskare, hehe.

Svar: Tack så mycket <3 Hoppas på en riktig liten julälskare :)
En fin jul

Upp