Julledig

Igår hade vi fjärde advent och tiden har som vanligt rusat på alldeles för fort under den här ljuvliga adventstiden. Nu är jag ledig och ser fram emot att njuta maximalt av den här tiden som är kvar innan jul. Jag har alltid tyckt att advent är den härligaste tiden. Jag har förmånen att vara riktigt långledig den här julen och hoppas på mycket tid för julmys och tid tillsammans med det lilla barnbarnet.

(null)

Nu håller vi alla tummar för att vi ska få vara friska och kunna fira julen som planerat med alla våra nära och kära. Det har blivit kallt igen och ser ut som att vi kanske till och med kan få en vit jul här hos oss.

En ny liten tomte har det blivit till samlingen, jag hade ett presentkort från min födelsedag och då tyckte jag att en liten tomte kunde passa bra. Egentligen har jag tomtar så att det räcker men han är ju så liten ;)

(null)

Lite julförberedelser kvar men det mesta är klart.
Advent, Allmänt, Julsaker, Jultomtar | Jul | |
Upp