En liten bit sommar

När semestern är över och hösten börjar göra sig påmind börjar det som vanligt pirra till lite i julnerven. Det innebär att det är dags att smyga igång lite med bloggsäsongen. De senaste åren har jag varit betydligt mer aktiv på Instagram, @enfinjul, och jag räknar med att det blir så i år också men ett och annat inlägg kommer det bli här också.

Eftersom jag älskar sommaren försöker jag ändå hålla kvar den så länge som det går. Precis som de söta blå blommorna vid kanalkanten klamrar jag mig fast vid sommaren så länge som möjligt.

(null)

Allmänt | Höst | |
#1 - - Jul, Strålande Jul:

Underbar sommarbild. <3 Sommaren är verkligen så fantastisk vacker, men jag är inget fan av varma temperaturer så jag blir alltid så lättad när det börjar vankas höst.

Svar: Alla årstider har ju sin charm men sommaren är min favorit, och så julen förstås <3
En fin jul

#2 - - Maries strålande jul:

Alla årstider har sin charm <3 jag älskar sensommaren när det är sol och lite lagom varmt <3

Svar: Visst är det en härlig tid, allt har som sagt sin charm <3
En fin jul

#3 - - Annie:

Visst är det trevligt ibland med sommaren, men varje höst och vinter så känner jag så intensivt att det är vinterhalvåret som är MIN säsong ändå.
Nu går jag bara och väntar på att det ska dyka upp babygarner så jag kan få sticka söta babysockor <3

Svar: Alla årstider har sin charm :)
Ser fram emot hemstickat till mitt lilla barnbarn <3
En fin jul

#4 - - Michelle:

Älskar sommaren men tycker att hösten har sin charm (i alla fall i början, innan det blir slask av allt). :D

svar: Håller med! Kanske dyker det upp något nytt eller liknande igen.

Jag kan se att det kanske blir liknande här men vore kul att hinna med båda. Älskar Harry Potter så hoppas få in lite element av det i år. :)

Svar: Hösten kan vara fantastisk, men jag tycker mer om sommar :)
En fin jul

Upp