Fall bucket list

Även i år tänkte jag, precis som tidigare år, haka på Mer juls utmaning med en "Fall bucket list". Idag har vi en härlig och solig höstdag och då kan det ju passa bra att fundera över vad jag vill göra under den mer mörka tiden som vi har att vänta. Här kommer min lista.
 
Höstmiddagar med familj och vänner (faktiskt något av det bästa jag vet)
Läsa ett antal böcker med juligt tema (såg att det var flera nyheter på gång i år)
Promenader att njuta av de ljuvliga höstfärgerna
Tända massor med ljus och mysa i soffan
Dricka glögg och äta pepparkakor (har inte haft glöggpremiär ännu men det närmar sig)
Mysiga fredagkvällar i bastun
 
Jag vet ju att sonens husbygge kommer att uppta det mesta av vår tid men lite höstmys ska vi kunna hinna med också.
 
 
Allmänt | Fall bucket list, Höst | |
#1 - - Jul, Strålande Jul:

Det låter verkligen toppenmysigt allt det där! Läsa böcker och tända ljus är ju bland det bästa som finns.

Svar: Det gäller att hitta de där sakerna som man njuter av :)
En fin jul

Upp