Doftljus

Det är ju ingen hemlighet att jag är extremt svag för doftljus och under sommaren har en av butikerna i stan haft 50% på alla Yankee Candle. Självklart har jag passat på att fylla på lite i förrådet och jag hittade en juldoft, "Candy cane lane" som jag tycker riktigt mycket om. Det påminner lite om en tidigare favorit hos mig "Jack Frost" som inte finns längre. Ser fram emot ett godisdoftande advent.
 
 
Advent, Julens dofter | Doftljus, Yankee candle | |
#1 - - Annie:

Åh, jag älskar Yankee Candle!!! Synd att de är så himla dyra... Mina favoritdofter är gran... och julkryddor... och apelsin... Egentligen är jag nöjd med alla JULdofter, haha!

Svar: De är verkligen härliga men dyra tyvärr, halva priset är mer ok :)
En fin jul

#2 - - Jul, Strålande Jul:

Åh, blir så sugen att testa Yankee Candle varje gång jag ser någon julbloggare skriva om dem. De är tyvärr alldeles på tok för dyra för mig, men det var ett smart tips att spana efter dem på sommaren när det kan vara rea! Ska ha det i åtanke inför nästa år.

Svar: De är alldeles för dyra tycker jag också, halva priset är mer ok :)
En fin jul

Upp