Adventskalendrar

Första december innebär att det är dags för adventskalendrar. Precis som tidigare år byter jag och min make kalender med varandra, lite som en julklapp i förskott. Han har i år precis som vanligt en öl-kalender och jag har fått en jättefin kalender från Rituals.
 
Första "luckan" i min kalender innehöll en fin handtvål, perfekt på vår lilla gästtoalett. Spännande att se vad som finns i dagens "lucka".
 
 
 

Advent, Julsaker | Advent, Adventskalender, Jul | |
#1 - - Elisabet Karlsten:

Älskar din sida, även jag går all-in i december men hittar inte din Föja. Glad advent

Svar: Jättekul att du gillar min sida :) Ska kika lite på "Följa", den syns när man är inne via dator men inte via mobil eller surfplatta verkar det som. Ha en riktigt fin advent du också!
En fin jul

Upp