Frostnatt och pepparkakor

I natt hade vi årets första riktiga frostnatt. Det blev till att skrapa bilrutor på morgonen, eftersom det var precis kolsvart när jag åkte till jobbet kan jag inte direkt säga att jag såg så mycket av det forstiga för övrigt men i alla fall.
 
Har för övrigt testat årets pepparkakor med lakritssmak. Riktigt goda, helt klart en favorit för mig. Smakar riktigt mycket lakrits och som lakritsälskare funkar det för mig. Kombinationen pepparkaka och lakrits är en succé för min del, tummen upp.
 
 
Julens smaker | Pepparkakor | |
#1 - - Caroline:

Så spännande med pepparkakor med lakritssmak. :) Har inte testat den.

Svar: Jättegoda :)
En fin jul

#2 - - Maries strålande jul:

Alltid lika mysigt med första frosten! Jag har inte hittat pepparkakorna ännu men har höga förhoppningar på dem :)

Svar: Gillar man lakrits är pepparkakorna kanon :)
En fin jul

Upp