Julkort

Julkorten blir allt färre för varje år och allt fler väljer att skicka hälsningar via nätet istället. Flera av mina vänner har även valt att istället för att skicka julkort skänka en slant till något välgörande ändamål.
 
För egen del måsta jag ändå erkänna att jag tycker att det är trevligt med lite riktiga julkort också. Jag brukar alltid behålla julkorten från föregående år och skicka till dem som jag har fått av. Tänker att de som själva skickar säkert uppskattar att få ett kort tillbaka. Det blir dock lite komiskt när det gäller en av mina kusiner som tydligen gör likadant för vi skickar till varandra vartannat år. Måste försöka komma ihåg det till nästa gång :)
 
 
Allmänt | Julkort | |
#1 - - Maries strålande jul:

Vi har också en adress vi skickar till vartannat år. I år fick vi och förra året skickade vi. Det är en granne till mina svärföräldrar så jag känner egentligen inte henne men har postat julkort sedan 1993... i början var det nog varje år sedan har det blivit vartannat.

Svar: Visst blir det lite lustigt :)
En fin jul

Upp