Doftljus

Jag är fullständigt tokig i doftljus, dels tycker jag att det är så fantastikst mysigt att tända ljus och när de dessutom sprider väldoft blir det ju något alldeles extra. Jag tycker mycket om doftljusen från Klockargårdens och brukar ofta beställa hem några av deras mer vintriga och juliga dofter till hösten och inför julen.
 
I våras beställde jag ett gäng av deras mer somriga dofter, en hel del av dem finns fortfarande kvar, det blir ju helt enkelt inte lika mycket ljus som brinner under de ljusa månaderna. Ett par av hjärteljusen har jag gett bort i present. Jag gillar de här mer somriga dofterna också men nu börjar det bli dags att bereda plats för lite mer höstiga och mustiga dofter. Favoriten av dessa för mig är den som heter "Magiska bubblor", doftar ganska mycket godis, som magiska bubblor helt enkelt.
 
 
Allmänt, Julens dofter | Doftljus, klockargårdens | |
#1 - - Annie:

Jag älskar också doftljus, framför allt på julen! Jag har aldrig provat Klockargårdens ljus dock; brukar köra på Yankee Candle för det mesta. Tycker de luktar mest och bäst av dem jag har prövat.

Svar: Underbart med doftljus, särskilt med juliga dofter :)
En fin jul

Upp