Nya doftljus

Har inhanldat lite nya doftljus från på Ö&B med vintriga dofter. Lite mysiga och murriga dofter som passar perfekt nu i oktober och november. Till första advent är det dags att gå loss på de riktiga juldofterna. Jag har faktiskt inte köpt några juliga doftljus än så det har jag fortfarande att se fram emot.
 
 
Har två härliga doftljus från Klockargårdens som jag köpte på vår lilla semestertripp till Dalarna. Förutom att de doftar jättegott tycker jag att färgerna på de här ljusen är så otroligt härliga. Lite passande att ljuset med Dalahästen är inköpt just i Dalarna.
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Maries strålande jul:

Jag har inte testat Klockaregårdens ljus men de ser jättefina ut och doftar säkert lika fint <3 Yankee Candle köpte jag ett par i julklapp på Maxi när jag hittade på rea :)

Svar: Det är så mysigt med doftljus <3
En fin jul

#2 - - Maries strålande jul:

Jag har inte testat Klockaregårdens ljus men de ser jättefina ut och doftar säkert lika fint <3 Yankee Candle köpte jag ett par i julklapp på Maxi när jag hittade på rea :)

Upp