Julservis

Jag har under ett antal år funderat på det här med julservis. Det ser så mysigt ut att kunna duka fint till jul med en alldeles särskild servis bara för det samtidigt som det kan kännas lite onödigt. Den julservis som jag fastnat allra mest för är "Christmas moments" från Fyrkövern. Jag tycker dels att den är jättevacker och jag gillar att den är så där lite lagom julig, jag tänker att det är en servis som man kan använda hela vintern.
 
Jag har kikat på den flera gånger och tyckt att det blir dyrt men så dök det upp ett erbjudande. Assietterna reades ut till halva priset och med en rabattkod på 20% blev det ett riktigt bra pris. Naturligtvis berodde detta på att de har slutat med den servisen men jag tänkte att då fick det väl vara så, assietterna passar ju perfekt till att servera skinkmackor och ha till våra julfrukostar. Efter att jag fått hem min beställning dröjde det inte så länge innan jag blev uppringd av en säljare och tydligen hade de kvar lite av servisen på lager. Jag blev erbjuden att köpa även mattallrikarna till 50% rabatt och nu plötsligt är jag stolt ägare till dessa fantastiska tallrikar och assietter.
 
Ser verkligen fram emot att få använda dessa till kommande dukningar för advent och jul. 
 
 
Julsaker | Advent, Christmasmoments, Jul, Julservis | |
#1 - - Annie:

Jag tycker det är jättemysigt med en julservis; jag älskar de få delarna som jag har lyckats köpa på mig via erbjudanden från Fyrklövern. Hade jag inte haft så dålig ekonomi de senaste åren så hade jag definitivt köpt lite mer delar...
Vad fint ditt julbord kommer att bli; vi behöver verkligen lyxa till livet just nu så du gjorde helt rätt <3

Svar: Känns verkligen superlyxigt <3
En fin jul

#2 - - Maries strålande jul:

Grattis till din nya servis, den är fantastiskt fin!!! <3

Svar: Tack, jag är så nöjd <3
En fin jul

Upp