Tekalender från Kränku

Idag fick jag hem min härliga tekalender från Kränku. Jag har haft den en gång förut men senaste åren har det inte blivit av att jag har beställt någon tekalender över huvud taget. Anledningen att det blev av  år var att en kollega på jobbet skulle beställa och frågade om jag också ville ha en. Ganska smidigt när någon annan bara fixar och man får den personligt levererad till sitt kontor. 
 
 
Kalendern innehåller 24 olika sorter av deras löste och räcker till ca två koppar eller en liten kanna. Det finns också ett kort med med beskrivning av alla sorter och där man kan fylla i sina betyg och kommentarer för sitt eget minne.
 
 
Jag dricker mycket te på jobbet och min tanke är faktiskt att jag i år ska ha min tekalender där i år och kunna njuta av en massa olika sorter. 
 
Julens smaker | Jul, Kränku, julte | |
Upp