"Snöfall mirakel och frusna hjärtan"

På samma sätt som jag tycker om att titta på julfilmer för att få mer julstämning innan jul tycker jag att det är jättetrevligt att läsa någon bok med jultema. Förra året läste jag "Snöfall mirakel och frusna hjärtan" av Claire Sandy. En riktigt mysig bok med mycket julstämning. Boken handlar om Asta som återvänder till sin hemby på Irland efter sexton år i London för att undersöka fenomenet med en gråtande madonnastaty. Boken beskrivs med orden "En värmande roman om försoning, romantik och julens magi..." och jag kunde inte sagt det bättre själv. Mycket jul, mycket vinter och mycket kärlek i den här boken.
 
 
Julläsning | Julbok | |
#1 - - Annie:

Den där vill jag också läsa i år!

#2 - - Annie:

Den där vill jag också läsa i år!

Svar: Det tycker jag att du ska göra, den var jättemysig :)
En fin jul

#3 - - Maries strålande jul:

Åh, den låter mysig!

Svar: Jag tyckte om den, mysig kärleksroman med mycket julstämning.
En fin jul

Upp