Mer doftljus

I somras på semestern gjorde vi ett kort besök i Ullared och självklart blev det lite ljus inköpta. Jag tycker så mycket om doftljus men tycker tyvärr att ofta när jag har köpt lite billigare ljus doftar de inte så mycket när man tänder dem. Blev därför positivt överraskad över ett av ljusen från Ullared av märket "Starlytes" som i utformningen mycket liknar "Yankee candles" men kostar betydligt mindre. Det här ljuset doftar riktigt mycket, det är till och med så att jag fortfarande känner doften dagen efter att ljuset har brunnit. Förutom i Ullared har jag sett att ljusen även finns bl a hos ljusshopen.se. Har inte kunnat hitta några juliga dofter ännu men det kanske kommer.
 
 
Julens dofter, Julsaker | Doftljus, Starlytes | |
#1 - - Maries strålande jul:

Åh, det ska jag försöka komma ihåg tills nästa gång jag är i Ullared. Kikade på några ljus nu, minn inte vilket märke men köpte inte några. Yankee Candles är lite för dyra för min plånbok.

Svar: Håller med om att YC är oförskämt dyra, kul att hitta billigare som är lika bra :)
En fin jul

#2 - - Svensk Jul:

Älskar doftljus och ju billigare dom är tackar jag inte nej till!
Söker ständigt nya doftljus till en billigare peng.

Svar: Man blir riktigt glad när man hittar bra ljus som inte är tokdyra :)
En fin jul

Upp