Juleskum 2017

Igår när jag var och handlade blev jag lite varm i hjärtat när jag såg att de har börja sålt Juleskum. Det är ju så mysigt när man börjar se tecken på jul i butikerna. Kunde inte låta bli att köpa hem en påse av årets smak som är lingon. Blev kanske inte jätteimponerad men den smakar faktiskt lingon och påsen är ju jättesöt. Jag är väldigt förtjust i originalet som i mina ögon är svårslagen.
 
 
 
Julens smaker | Juleskum, Skumtomtar | |
#1 - - Jul, Strålande Jul:

Så gott med Juleskum! Är väldigt sugen att prova den nya smaken. Och visst är det härligt när man börjar se små jultecken dyka upp överallt.

Svar: Visst är det kul att börja ana lite jul, när vi kommer in i oktober brukar det fylla på både här och där :)
En fin jul

#2 - - Isabell Hedberg:

Vilken spännande smak, kul att de gör olika editions varje år :D
Hoppas du får en fortsatt fin söndag :)
Kram!

Svar: Visst är det kul att det kommer nya smaker, alltid lika kul att testa :)
En fin jul

#3 - - Anonym:

Hej.
I vilken butik hittade du juleskum 2017?

Svar: Ica Supermarket här i Arboga :)
En fin jul

Upp