Glögg och Glögg

Idag släppte ju både Blossa och Saturnus årets glöggsmaker, spännande som vanligt.
 
Blossa med inspiration från Indien, Mango, Spiskummin och Chili. Jag tycker faktiskt att det låter riktigt spännande, rolig kombination av smaker, ska bli kul att testa. Flaskan var däremot inte alls lika fin som de tidigare åren tycker jag, förra årets gröna var ju helt fantasisk.
 
 
Saturnus glögg med smak av choklad och hjortron låter helt i min smak. Samarbete med Åre chokladfabrik och jag som älskar deras choklad. Kan nog bli en riktigt hit tror jag, ialla fall för en chokladälskare som mig.
 
 
 
Julens smaker | Blossa, Glögg, Saturnus | |
#1 - - Felicia:

måste pröva Blossas :)

Svar: Visst låter den lite spännande :)
En fin jul

#2 - - Emma - Mitt magiska vinterland:

Jag är inte så förtjust i glögg egentligen men både Blossas och Saturnus skulle vara roliga att prova. :)

Svar: Är ju lite kul med nya smaker :)
En fin jul

#3 - - Jul, Strålande Jul:

Jag är ingen glöggälskare (jag vet, snacka om julhädelse, haha!), men choklad och hjortron låter ju onekligen gott. Håller med om att det inte var någon vidare snygg flaska på Blossaglöggen.

Svar: Smak av choklad kan ju aldrig bli fel :)
En fin jul

Upp